
Nabídka našich pokojů
Vychutnejte si klidné prostředí Velkých Popovic v moderně vybavených pokojích našeho tříhvězdičkového hotelu. Ať už cestujete za odpočinkem, byznysem nebo turistikou, u nás najdete ideální zázemí. Nabízíme pohodlné jednolůžkové, dvoulůžkové i rodinné pokoje s veškerým komfortem a důrazem na čistotu, soukromí a příjemnou atmosféru.

Od 1 150 Kč/noc
Typ pokoje
DOUBLE
více informací

Manželská postel

Od 1 400 Kč/noc
Typ pokoje
DOUBLE de LUXE
více informací

Manželská postel a samostatné lůžko

Od 1 150 Kč/noc
Typ pokoje
TWIN
více informací

2 jednolůžkové postele

Od 1 150 Kč/noc
Typ pokoje
TRIPLE
více informací

3 jednolůžkové postele
Všeobecné obchodní podmínky Hotel U ledu***/ WELLNESS
ÚČASTNÍCI SMLUVNÍHO VZTAHU
- firma JP.Tabák s.r.o. se sídlem na adrese Nad Libří 364 /11 159 00 Praha 5, IČ: 26415313 společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného krajským soudem v Praze oddíl C, vložka 80419, Provozovna Hotel u Ledu, Ringhofferova 336, 251 69, Velké Popovice, (dále jen jako „Hotel“)
- objednatel – jako fyzická či právnická osoba (dále jen „objednatel“)
Tyto podmínky platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.
REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:
Rezervace ubytování a dalších služeb v Hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné písemně, tj. emailem, či telefonicky.
Rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že Hotel písemně tedy emailem potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem.
Rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši objednaného ubytování a služeb. Mohou být stanoveny individuální podmínky.
V případě, že Hotel nebo Host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3., Hotel nemusí ubytování a služby poskytnout.
Údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace, jsou závazné pro obě strany.
CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Cena je uvedena za osobu na jednu noc, dle typu pokoje bez snídaně, pokud nezvolí host jinak. Snídani lze využít za poplatek 250 CZK / osoba.
V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 12 %. Městský poplatek ve výši 17 CZK/osoba na noc je zahrnut v ceně ubytování.
Zrušení potvrzené rezervace je možné učinit pouze písemnou formou, tedy emailem. Přesný způsob zrušení rezervace je daný rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit.
Při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com), je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele způsobem, který poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace.
Změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace.
Ubytování je možné uhradit v hotovosti, akceptujeme měnu CZK, EUR. V případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK, EUR dle vybrané měny.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty Hosta až do výše celkové částky za ubytování.
Při zrušení rezervace 7 dní a méně před příjezdem bude účtován 100% storno poplatek.
V případě nedojezdu hosta je rezervace stornována a Hotel je oprávněn účtovat náklady na celý pobyt hosta.
PODMÍNKY VRÁCENÍ PENĚZ
Nárok na vrácení peněz vzniká v případě zrušení rezervace více než 7 dní před termínem ubytování.
PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:
Host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor.
Host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění. Výše úhrady bude určena hotelem.
Host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava.
Host je povinen nejpozději v den příjezdu uhradit náklady spojené s využitím ubytovacích služeb Hotelu, nejpozději v den odjezdu je pak host povinen uhradit ostatní náklady – doplňkové služby (sauna, restaurační služby a jiné hotelové služby), nebylo-li dohodnuto jinak. V případě neuhrazení částky je Hotel oprávněn účtovat odpovídající částku z platební karty hosta po jeho odjezdu.
Host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že Hotel neposkytl Hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu.
Doba přihlášení do hotelu je od 14:00 hod v den příjezdu. Dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s Hotelem a může být zpoplatněn.
Doba odhlášení je do 10:00 hod v den odjezdu. Pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a může být zpoplatněno.
Celý hotel je nekuřácký. Porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje Hotel, aby Hostovi naúčtoval penále ve výši 5000 CZK za vyčištění pokoje či prostor Hotelu. Kouření je možné pouze před Hotelem k místě tomu vyhrazeným.
V rozmezí od 22:00 hod a 6:00 hod je doba nočního klidu. Chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování). V případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 10000 CZK nebo v nutných případech volat policii.
Domácí mazlíčci mohou být ubytováni na základě potvrzení ze strany Hotelu za poplatek 350 CZK / zvíře.
PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:
Hotel je povinen pro Hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu Hotelu.
V případě, že Hotel nemůže Hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, Hotel má povinnost zajistit pro Hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení.
ŘEŠENÍ SPORŮ :
Veškeré spory vzniklé z těchto obchodních podmínek nebo v souvislosti s nimi budou řešeny přednostně mimosoudní cestou.
Stížnosti zašlete na email: recepce@hoteluledu.cz
V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Pokud nebude možné spor urovnat mimosoudně, je k jeho řešení příslušný soud v místě sídla provozovatele.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2025 a Hotel si vyhrazuje právo jejich změn a Host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami.
Hotel shromažďuje osobní údaje Hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám.